інформаційні технології Понеділок, 23.12.2024, 10:53
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Каталог статей | Реєстрація | Вхід
» Меню сайту

» Статистика
Головна » Статті » Мої статті

використання інтернет-банкінгу
 використання інтернет-банкінгу в розвинених країнах світу

Інтернет як глобальна мережа надав і має великий вплив на всі сфери діяльності людства, включаючи економіку і бізнес. Специфіка процесів розвитку в світовій банківській сфері характеризується високим рівнем залучених технологій і, як наслідок, високою ефективністю. Банки в країнах з розвиненою ринковою економікою надають найбагатший набір інтернет-послуг.

За даними маркетингової служби Qualisteam (www.qualisteam.com) розподіл Інтернет-Банкінг по регіонах має наступний вигляд: Африка - 23, Північна Америка (Канада -32, США - 1383), Латинська Америка -258, -174 Азія, Європа -1205 (Німеччина -335, Франція -172, -228 Італія, інші європейські країни -450), Азіатсько-Тихоокеанський регіон -32. Всього у світі, за власними оцінками Qualisteam-3107 сайтів.

Дослідження компанії Datamonitor показують, що число клієнтів онлайн-банкінгу в Європі подвоюється кожні три роки і до 2009 року досягне 84 млн. В абсолютному вираженні найбільше таких користувачів у Великобританії і Німеччині, а у відсотку від населення - у Скандинавських країнах (більше 60% ) [18]. Див. Табл.1.

Аналітики компанії Forrester вважають, що до кінця 2009 року показник користувачів Інтернет-банкінгом складе 130 млн. чоловік. На даний момент найбільшою популярністю банківський інтернет-сервіс користується в таких країнах, як Німеччина, Великобританія, Швеція. Наприклад, у Німеччині, за прогнозами IDC, кількість онлайнових банківських рахунків збільшиться до 32,6 млн. до 2009 р. (для порівняння - на кінець 2008 р. в Німеччині було 20 млн. онлайнових банківських рахунків).

Таблиця 1. Відсоток Інтернет-користувачів, що використовують Інтернет-банкінг

За часткою банків, що надають інтернет-послуги, лідирують такі країни, як Ірландія, Люксембург, Греція та Бельгія. Причому, що цікаво, немає прямого зв'язку між кількістю банків, що працюють в онлайн, і числом інтернет-користувачів, що працюють з банками через Всесвітню мережу. Так, наприклад, у Греції 45% банків надають інтернет-послуги, а частка інтернет-користувачів, що користуються онлайн-банкінгом, становить 17%, в той час як для Фінляндії дані значення становлять 12% і 53% відповідно [4].

Через побоювання, пов'язані з безпекою транзакцій і традиційно високої частки розрахунків з використанням паперових чеків, США дещо відстають від Європи. Тим не менш, у 2008 році віддалені сервіси використовують вже близько 30% американців, що мають розрахункові рахунки і депозити.

Дослідження, проведені численними аналітичними компаніями, свідчать, що зростання кількості онлайнових платежів - одна з домінуючих сьогодні тенденцій.

Більше того, варто зауважити, що онлайнові платники привабливішою для банків. Саме до такого висновку прийшли аналітики ComScore Networks, проаналізувавши рахунки кількох тисяч користувачів онлайнового банкінгу в одинадцяти найбільших американських банках. У звіті вказується, що користувачі, які оплачують рахунки в онлайні через свій банк, мають удвічі більші суми залишків на рахунках в банку, ніж ті, які платежі в онлайні не здійснюють. Дослідження дозволяє зробити висновок, що безпаперові платежі стають стандартом для зростаючого числа споживачів, а Інтернет-банкінг та оплата рахунків через Інтернет - два найбільш швидко зростаючих сектора онлайнових послуг.

Однак інтернет-банкінг ніколи не замінить цілком і повністю звичайних походів в банк. На жаль, не виправдався прогноз, згідно з яким Інтернет поховає традиційний банківський сервіс. Нині більшість банків Європи та США мають банкомати, представництва в Інтернеті і цілодобові телефонні сервіси, що дозволяють проводити основні фінансові операції в будь-який час доби, проте традиційні банківські офіси вперто не поступаються своїми позиціями.

І це незважаючи на те, що створення системи інтернет-банкінгу обходиться всього в 60-150 тисяч доларів, а відкриття нового банківського відділення коштує приблизно 1 млн. дол І кількість відділень банків як і раніше зростає. Причиною цього є те, що психологія людини змінюється повільніше, ніж технологія. За даними дослідження маркетингової фірми Cornerstone Advisors, клієнт банку повинен регулярно і особисто перевіряти надійність установи, в якому зберігаються його гроші. Інтернет і телефонний сервіс не дають можливості доторкнутися до стійки банку. В результаті, кожен третій клієнт банку відвідує банківські відділення щонайменше 4-5 разів на місяць [4].

Згідно з даними ABA Community Bank Competitiveness Survey, переважна кількість (92%) користувачів інтернет-банкінгу в США звертаються в банк через Інтернет, щоб отримати виписку за рахунком. Майже стільки же користувачів (91%) цікавляться станом рахунку і переглядають прийшли переклади. Оплату рахунків проводять через Інтернет 83% користувачів, а кредит таким чином отримують всього лише 6% американців,
Категорія: Мої статті | Додав: dfcbkm (14.11.2011)
Переглядів: 1383 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
» Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 173

» ...

» Календар

» валюта

» новини


dfcbkm 2024
Конструктор сайтів - uCoz