інформаційні технології Понеділок, 29.04.2024, 13:27
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Компьютер — телефон | Реєстрація | Вхід
» Меню сайту

» Статистика
Компютер — телефон                                                Встановивши на свій комп'ютер програму Інтернет-телефонії. ви не втратите можливість зв'язатися з людиною, у якого комп'ютера немає. Комп'ютер розширить ваші можливості і полегшить дозвон: тепер буде досить увести лише телефонний номер абонента в поле введення чи програми ще простіше - вибрати його ім'я з телефонної книги. Щоб повною мірою використовувати можливості Інтернет-телефону, необхідно підписатися на послуги провайдера Інтернет-телефонії.
Якість зв'язку

Затримки є головною проблемою Інтернет-телефонії. Причин їх виникнення кілька. Одні пов'язані з принципом побудови мереж TCP / IP і особливостями комутації пакетів, інші залежать від загального завантаження мережі, якості лінії зв'язку і швидкості модему, Якщо затримка перевищує 250 мс, вона стає помітною. Оскільки програма в суть розмови не вникає, паузи вклинюються в бесіду випадковим образом - частіше на півслові. Закінчення слова виникає в чи навушниках колонках після секундного затишшя. Втім, до такого діалогу можна швидко звикнути. Підвищити якість звуку можна, лише купивши більш швидкий модем і вибравши провайдера з могутніми каналами зв'язку. Рекомендується також вести розмову в годинник з найменшим завантаженням (ніч-ранок), обмежуючи до того ж використання відеозображень, і затримки досаждати не будуть. Однак проблеми з якістю роблять перспективи використання Інтернет-телефонії поза сферою побутового та внутрішньокорпоративного спілкування досить туманними. Можна заощадити кілька доларів, зателефонувавши через оператора Інтернет-телефонії колишнього однокурсника в Сан-Франциско, тітоньки до Владивостока чи колезі в Санкт-Петербург, але при переговорах з діловими партнерами погіршення якості зв'язку неприпустимо. Навряд чи ваш клієнт чи замовник схвалить таке прагнення до економії, якщо в розмові з ним «двадцять п'ять тисяч доларів» раптом перетворяться на «... цять п'ять» або «... п'ять».

На подальше істотне підвищення якості IP-телефонії тільки за рахунок вдосконалення алгоритмів кодування мови розраховувати не доводиться. Необхідно долати фундаментальний недолік мережі Інтернет - великі і непередбачувані затримки при передачі пакетів через довгі ланцюжки маршрутизаторів. Тут існує кілька можливих рішень.

Перше з них грунтується на впровадженні протоколів резервування ресурсів (RSVP типу), Проте існують сумніви в масштабованості цього рішення. У будь-якому випадку воно тягне додаткові витрати, які доведеться перенести на тарифи Інтернет-телефонії.

Друге рішення полягає в заміні традиційно використовуваних програмних маршрутизаторів на апаратні маршрутизуючі комутатори. Сьогодні технологія апаратних маршрутизирующих комутаторів бурхливо розвивається, але вона все ще недостатньо випробувана. Крім того, це рішення вимагає величезних інвестицій.

Третє рішення полягає у диференціації пакетів мережі Інтернет по необхідної терміновості їх доставки. Незабаром на зміну звичному IP-протоколу повинен прийти новий протокол IPv6. Він ліквідує «рівноправність» пакетів і дозволить мультимедіа-даних (до яких відноситься і звук) добиратися по призначенню значно швидше. Голосові пакети одержать вищий пріоритет, і усі будуть уступати їм дорогу. Передбачається, що IPv6 повністю зніме багато проблем Інтернет-телефонії.

Існує і четверте, саме радикальне рішення. Воно полягає у відмові від погано контрольованої мережі Інтернет як від середовища передачі телефонних потоків. Справа в тому, що шлюзи IP-телефонії можуть зв'язуватися не лише через Інтернет, а й через виділену високошвидкісну мережу з комутацією комірок або кадрів (АТМ, Frame Relay), що забезпечує гарантовану якість обслуговування. Використання мережі з низькими і передбачуваними затримками забезпечить більш якісну передачу мови, але таке рішення дорожча за звичайну Інтернет-телефонії. На створення глобальної високошвидкісної мережі, паралельної Інтернету, потрібні роки і десятки, якщо не сотні, мільярдів доларів. Проте цей процес вже. що називається, пішов.

В даний час простежуються три області програми Інтернет-телефонії:

Ø для кінцевих користувачів (економія на міжміських дзвінках);

Ø для організацій (зв'язок з віддаленими філіями);

Ø для Інтернет-провайдерів (можливість надання клієнтам додаткової комерційної послуги).

По-перше, Інтернет-телефонія напевно буде вигідна кінцевим користувачам. З ними все більш-менш зрозуміло - вони отримують телефонний зв'язок при досить низькою похвилинною оплаті. Але приватні особи зможуть скористатися послугами Інтернет-телефонії тільки в тому випадку, якщо в їхньому регіоні є комп'ютерно-телефонний шлюз. Іншими словами, послуга буде вигідною, тільки якщо за дзвінок на комп'ютерно-телефонний шлюз доведеться платити значно менше, ніж за дзвінок власне адресату. Тому для надання послуг кінцевим користувачам дуже важливо побудувати розгалужену мережу.

Інша категорія потенційних користувачів - корпоративні, Компаніям, які мають віддалені філії, IP-технології дають можливість забезпечення голосового зв'язку за допомогою вже існуючих корпоративних IP-мереж. Крім того, Інтернет-телефонію можна використовувати в маркетингових цілях. Наприклад, з цією зору дуже хороша послуга Surf'n'Call.

Нарешті, третій клас споживачів технології-компанії, що займаються наданням. послуг Інтернет. Зробивши деякі вкладення (розрахунок приблизної суми початкових витрат наведено в урізанні «Що треба зробити щоб стати провайдером»), компанія отримує можливість значно більш ефективно продавати канали. Крім того, такий сервіз дуже легко рекламувати, особливо якщо потурбуватися про те, щоб якість передачі звуку було досить високим. Про Інтернет-провайдерів ми детально поговоримо трохи нижче.

Але все ж таки є область, в якій Інтернет-телефонія має безумовне стратегічну перевагу перед звичайним телефоном, - це можливість надання додаткових послуг за рахунок тісної інтеграції з мультимедійним комп'ютером та іншими Інтернет-додатками. Так, наприклад, за допомогою Інтернет-телефонії можна буде, звернувшись до Web-сторінці віртуального магазину або служби технічної підтримки та переглянувши подані матеріали, переговорити з представником відповідної фірми, поставити додаткові питання і уточнити свій вибір. Хіба таке можливо за допомогою звичайного телефону?
» Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 173

» ...

» Календар

» валюта

» новини


dfcbkm 2024
Конструктор сайтів - uCoz