інформаційні технології Понеділок, 29.04.2024, 16:04
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Служба коротких повідомлень SMS | Реєстрація | Вхід
» Меню сайту

» Статистика
Служба коротких повідомлень SMS

Служба коротких повідомлень SMS (Short Message Service) є технологією, яка дозволяє приймати і, якщо це дозволяє ваш радіотелефон, відправляти короткі текстові повідомлення. Останнє вірно для всіх моделей сучасних апаратів. Крім цього даний сервіс використовується деякими додатковими службами для оповіщень. Наприклад, при наявності в голосовій поштовій скриньці повідомлення відповідна служба відправить вам про це коротке повідомлення. За допомогою SMS можна вести своєрідну переписку, одержуючи текстові повідомлення, що нагадують пейджерних. Можна відправити повідомлення на вимкнений або перебуває поза зоною обслуговування телефон. Як тільки ваш адресат вийде на зв'язок, він отримає ваше повідомлення.

Крім того, можна надіслати повідомлення абоненту, який в даний момент зайнятий розмовою, оскільки повідомлення йде не за основним розмовної каналу, а по службовим сигнальним каналам.

За допомогою послуги про підтвердження доставки SMS-повідомлення можна визначити момент виходу абонента на зв'язок. Підписавшись на розсилки курсів валют, погоди і т. д. (Аналогічно пейджеру), можна отримувати найсвіжішу інформацію.

Існує і розширений варіант цього сервісу, - Smart Messaging, який дозволяє окрім текстів передавати мелодії дзвінків, логотипи, візитні картки тощо д. Але цей варіант підтримують далеко не всі телефони.

Популярність SMS дуже швидко зростає в усьому світі. Практично відбувається зміщення акценту з голосового зв'язку в сторону візуальної. Як прийнято сьогодні велику частину інформації передавати (одержувати) по електронній пошті, тільки зрідка зв'язуючись з партнером за допомогою телефону, так і SMS-повідомлення поступово витісняють звичайні розмови по мобільному телефону.

Одне з головних достоїнств SMS - фіксована ціна одного повідомлення. Найчастіше, у російських умовах, оплачується тільки відправлення SMS-повідомлення (порядку 0,06-0,10 у.о.) і не оплачується їх прийом. На відміну від WAP-послуг, абоненту не потрібно витрачати час і гроші на підключення до Інтернет та запити. Користувачеві дуже легко оцінити свої витрати. Ця дуже проста модель оплати мобільного зв'язку приваблива для людей з обмеженими засобами, причому це характерно не тільки для Росії.

Звичайно, цей сервіс ще далекий від досконалості. У пам'яті телефону можна зберігати не більше десятка повідомлень, та і довжина повідомлень невелика. Але і достоїнств у мобільного телефону, що використовується як двостороннього пейджера, значно більше.

Технічні можливості цього сервісу дозволяють передавати повідомлення довжиною до 160 знаків. При використанні кирилиці максимальна довжина SMS-повідомлення скорочується до 80 знаків, а то й більше. Для прийому / передачі повідомлень, написаних кирилицею, ця функція повинна підтримуватися SMS-центром, SIM-картою і самим телефоном.

Внутрішній формат SMS-повідомлення виглядає так: 1 байт заголовка - містить тип повідомлення, 7 байтів відводяться «тимчасової позначці SMS-центру», у форматі YYMMDDHHMMSSZZ, до 12 байтів використовується під адреса джерела повідомлення, 1 байт - для ідентифікатора протоколу, 1 байт - для схеми кодування даних, 1 байт вказує довжину користувацької області даних ідо 140 байт - власне повідомлення.

Всі отримані повідомлення зберігаються на SIM-картці телефону. Існує і можливість збереження відправлених повідомлень. Але важливо знати, що ємність SIM-карти дозволяє зберігати тільки 10 повідомлень, а також те, що неможливо прийняття нового повідомлення, якщо зайняті всі 10 осередків пам'яті. Повідомлення можна надіслати з телефону, за допомогою електронної пошти або через Інтернет-шлюз.

При використанні SMS можливий роумінг. Якщо ви знаходитесь поза домашньої мережі, то відправка повідомлення обійдеться в суму, яку вимагає місцевий оператор за цю послугу. Адреса центру передачі повідомлень не змінюється. Важливо пам'ятати, що якщо ви користуєтеся SMS за кордоном, то для цього потрібен активізований міжнародний доступ. Слід зазначити, що не всі роумінгові партнери в Росії та ближньому зарубіжжі підтримують цей сервіс.

У кожного часу є свої кумири. Сьогодні так званий SMS-бум набирає обертів. За результатами соціологічних досліджень, в усьому світі щомісяця відправляється до 15 млрд. SMS-повідомлень, що на порядок більше, ніж рік тому. А за прогнозами, до кінця наступного року їх кількість зросте до 100 млрд. Якщо дивитися тільки на цифри, створюється дуже райдужна картина. Проте не все в цій галузі добре.

Технічна революція слід за технічною революцією, а довжина SMS-повідомлень і раніше не перевищує 160 знаків. А сучасні користувачі, які спровокували цей самий SMS-бум, жадають продовження. Адже в сучасному суспільстві перевага віддається швидше образам, ніж словам, а передавати «картинку» технологія SMS не дозволяє. І ось спочатку заговорили, а потім і почали втілювати в життя нову концепцію передачі даних - службу передачі мультимедійної інформації MMS (Multimedia Message Service).

MMS покликана вивести SMS на абсолютно новий якісний рівень, завдяки численним можливостям. За допомогою MMS користувач може передавати і отримувати не тільки текстові повідомлення, а й графіку, аудіо і відео файли. Як припускають розробники, найбільший інтерес викличе можливість передавати відеозображення. Погодьтеся, досить приємно, наприклад, отримати до дня народження відео від коханої дівчини. Звичайно, не залишиться без уваги і звичайна пересилання фотографій: з якого-небудь екзотичного острівця, де протікає ваша відпустка, зі спортивних змагань, з презентації і т. п. Іншими словами, родичі і друзі зможуть практично моментально показувати один одному щасливі моменти свого життя.

До теперішнього моменту MMS-додатки розробляються такими гігантами, як Nokia і Ericsson. Вони обіцяють, що Центр MMS від Nokia буде доступний для операторів уже в третьому кварталі 2001 року, а від Ericsson - в четвертому кварталі. Причому обидва ці програми зможуть працювати на вже існуючих GSM-та GPRS-мережах, а в подальшому - на ЗС-мережах.

Природно, поки вирішені далеко не всі проблеми, так, на деяких зарубіжних сайтах наводяться висловлювання очевидців, які спостерігали передачу фотографій і відеозображень в мережі GPRS. Вони стверджують, що тут цей процес протікає гірше, ніж на нинішніх веб-сайтах: чіткість фотографій залишає бажати кращого, а під час перегляду відеозображень їх переміщення відбувається занадто повільно.

В основі такого «гальмування» лежить досить банальна причина. Передача даних в мережах GPRS може здійснюватися на швидкостях до 114 Кбіт / с (в кращому випадку), а для передачі відеозображень потрібно, принаймні, 144 Кбіт / с, в ідеалі ж - 384 Кбіт / с. Таким чином, сам собою постає питання про використання ЗG-мереж для якісного відображення мультимедійної інформації. До того ж, хоча MMS дозволяє працювати з мобільними GSM-та GPRS-телефонами, цифрові камери виробники вбудовують лише в 3G-термінали. А адже наскільки простіше було б використовувати тільки трубку, щоб зробити потрібну фотографію і тут же відправити її адресату, ніж спершу «клацати» цифровою камерою, а потім пересилати зображення через «мобільник».

Важливе значення має і вартість послуг. Можливості - можливостями, проте вирішальну роль для широкого розповсюдження MMS повинна зіграти саме доступність цін - як на самі послуги, так і на термінали. Адже найважливішими складовими успіху технології SMS, перевершила WAP, були ціна і здатність працювати з будь-яким GSM-телефоном.

Інтерес до нової технології носить і комерційний характер. Так, аналітики заявляють, що багато операторів стільникового зв'язку, не бажаючи миритися з тим, що доходи від використання технології WAP виявилися нижче очікуваних, а витрати на ЗG-ліцензії вище, прагнуть знайти нові джерела доходу. Передбачається, що цим джерелом як раз і виявиться MMS.

Однак незважаючи на те, що MMS володіє набагато більшими можливостями, ніж SMS, їх вдасться реалізувати тільки після того, як ЗG-термінали міцно увійдуть до нашого життя. І, як вважають фахівці, з чотирьох основних додатків 3G - визначення місця розташування об'єкта, мобільний комерція, ігри / розваги, MMS - найбільший успіх чекає саме MMS.
» Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 173

» ...

» Календар

» валюта

» новини


dfcbkm 2024
Конструктор сайтів - uCoz