інформаційні технології Понеділок, 29.04.2024, 10:50
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Оплата послуг | Реєстрація | Вхід
» Меню сайту

» Статистика
Оплата послуг.                                                                                      При оплаті послуг стільникового зв'язку зазвичай використовуються три схеми оплати:

- Кредитна

- Авансова

- З передоплатою.

За кредитної схеми абонент може протягом місяця безкоштовно користуватися послугами стільникового зв'язку. А по його закінченні він отримує рахунок на всі надані йому послуги, куди включаються: абонентська плата, що тарифікуються час, посилка 5М5 і всі інші задоволення, якими він користувався протягом цього місяця. На оплату цього рахунку йому дається від двох тижнів до місяця.

Залежно від правил, встановлених конкретним оператором, оплата рахунку може здійснюватися готівкою, банківським переказом або через платіжну банківську картку. Можна дати розпорядження на оплату рахунку і через Інтернет.

Використовуючи кредитну схему оплати, абонент фактично отримує фору на 1 - 1,5 місяця з оплати послуг стільникового зв'язку. Але у такої схеми є й один істотний недолік - можна переоцінити свої фінансові можливості.

Природно, що кредитна схема викликає бажання обдурити оператора, просто не заплативши за рахунком. Так іноді і трапляється. Щоб зменшити власний ризик, оператори передбачили гарантійний внесок - застава, яку користувач вносить у момент укладення договору. Звичайно це не дуже велика сума: у 30 - 80 доларів. Депозит повертається абоненту у разі розірвання договору.

При авансової системи оплати абонент вносить деяку суму заздалегідь (авансом) і оплата виробляється з цієї суми. Абонент розмовляє, а його грошики в режимі реального часу списуються з його авансового рахунку. Як тільки аванс вичерпано - зв'язок переривається. До речі, це один із суттєвих недоліків даної схеми: навіть надзвичайно важлива розмова може бути перерваний на півслові. За кредитної схеми оплати такі неприємності виключені.

Є варіант цієї схеми, при якому на балансі абонента повинна залишатися деяка сума, звана незнижуваним залишком (свого роду аналог депозиту кредитної схеми). При досягненні цієї межі надання послуг припиняється, і відновлюється тільки після поповнення авансу.

Зазвичай абонент може в будь-який час уточнити, яка величина залишку на його балансі, щоб мати можливість завчасно його поповнити. Іноді оператор попереджає абонента про швидке вичерпання засобів (наприклад, розсилає SMS відповідного змісту).

Поповнення балансу, як і при кредитної схеми оплати, може проводитися різними способами, визначеними оператором. А ось що виставляються абоненту рахунку при авансової схеми оплачувати не потрібно: вони призначені просто для інформації.

Схема з передоплатою схожа з авансовою. Оплата послуг також проводиться заздалегідь, але за допомогою телефонної картки: пластикової чи картонної картки стандартного розміру, на якій вказано її номінал (в доларах, в гривнях або в хвилинах трафіку) і завдано секретний код (ряд цифр, прихованих під непрозорим захисним шаром). Істотне гідність цієї схеми оплати полягає у відсутності обов'язкової абонентської плати. Карта купується заздалегідь і активується в потрібний момент. До речі, активувати картку можна в будь-який день і в будь-який час доби - від режиму роботи банків та офісів оператора абонент при цьому не залежить.

Активація телефонної картки - це процедура зарахування її вартості карти на віртуальний рахунок. Технічно це відбувається так, як якщо б споживач підключався до Інтернету. Захисний шар на поле секретного коду карти стирається, потім набирається певний номер телефону, після чого набираються всі цифри секретного коду. Ця процедура зазвичай інтерактивна: вона супроводжується підказками з боку автовідповідача системи й завершується підтвердженням поповнення балансу. У рахунок знову перерахованих грошей можна відразу ж дзвонити. Телефонну картку іноді називають скретч-карткою.

У схемі з передоплатою є кілька особливостей ілідочнее, - недоліків. Існує термін придатності карти. Нова телефонна карта повинна бути активована протягом певного терміну. Зазвичай цей термін досить великий (півроку або рік), проте запастися картами на все життя неможливо, їх доводиться купувати в міру необхідності (з невеликим запасом).

Протягом певного часу з дня активації картки (періоду дії картки), сума, перерахована на віртуальний рахунок абонента, повинна бути витрачена. Цей часовий інтервал вже значно менше першого - близько місяця або кількох місяців, залежно від номіналу карти. Після закінчення часу дії карти телефонний номер блокується, а невикористаний залишок грошей на рахунку може бути анульований (якщо це передбачено правилами даного оператора). Але якщо нова карта активується до закінчення терміну дії попередньої, то перераховується сума грошей додається до залишку на рахунку, а час дії відповідно продовжується. Стан свого рахунку абонент може перевірити будь-коли. Ніяких рахунків абоненту не виставляється.
 
» Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 173

» ...

» Календар

» валюта

» новини


dfcbkm 2024
Конструктор сайтів - uCoz