інформаційні технології Понеділок, 29.04.2024, 11:48
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | телефон | Реєстрація | Вхід
» Меню сайту

» Статистика
Телефон

Якщо ви ще не розучилися користуватися звичайним телефоном, те дзвінкий через мережу Інтернет за допомогою телефонного апарата не викличе утруднень. Послідовність дій така: необхідно набрати телефонний номер шлюзу вашого провайдера Інтернет-телефонії, потім, переключивши телефонний апарат у тоновий режим, набрати номер абонента, що викликається і свій ідентифікаційний номер. При встановленні зв'язку ви навіть не здогадаєтеся, що говорили через мережу Інтернет, поки не порівняєте два рахунки: від телефонної компанії і від провайдера Інтернет-телефонії. Рахунок за розмову через мережу Інтернет виявиться значно менше (в ряді випадків на порядок) рахунка за ідентичний за часом розмова по традиційному міжміському телефону!

Для зв'язку в режимі «телефон - телефон» не потрібний ні комп'ютер, ні модем. Підключення до мережі Інтернет та пов'язані з цим витрати теж не будуть потрібні. До шлюзу сигнал добирається нарівні з рядовими телефонними дзвінками. При цьому в нього (як і в будь-який інший телефонний сигнал) можуть примешаться перешкоди. З іншого боку, будь-які затримки на «останній милі» повністю відсутні. На рівень затримок, а отже, на комфортність і якість розмови в режимі «телефон - телефон» вплив надає лише пропускна здатність ліній зв'язку провайдера Інтернет-телефонії і завантаженість мережі Інтернет на маршруті проходження пакетів. Проблема якості звуку може вирішуватися шляхом оптимізації затримок на шляху проходження сигналу. З декількох можливих маршрутів система вибирає найменш завантажені, а там, де це припустимо, підвищує пріоритет голосових пакетів. За рахунок цих заходів паузи в розмові вдається зробити практично непомітними навіть у години максимального завантаження.

Якщо в безпосередній близькості від абонента шлюзу все-таки не виявилося, дзвоник відправляється по звичайних телефонних маршрутах. Однак і в цьому випадку його вартість виявляється істотно нижче вартості прямого телефонного зв'язку.

Провайдери Інтернет-телефонії вже додають до списку своїх послуг і режим «факс - факс». Сама по собі передача факсів по мережі Інтернет проблеми не складає. Однак факсовий сигнал трохи відрізняється від голосового, і способи його передачі теж відрізняються. Це вимагає від провайдера деяких додаткових витрат, зокрема, виділення для факсів окремої телефонної лінії.
.
» Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 173

» ...

» Календар

» валюта

» новини


dfcbkm 2024
Конструктор сайтів - uCoz